
Aunque tampoco a los dublineses yos arreglaba mucho, porque con el follón que tenían a la tarde nel centru, normal que anduvieran metios a les 5 la tarde nel pub. Na, na, quita pa allá los autobuses, que llueu Ramón, el del cerilleru contruces, tien que facer un cursu de reciclaje y ya ta a dos meses pa xubilase. Quién los vería maniobrar pola retonda la Pipa desde Casa Viti.
Lo que tamién podíamos copiar son eses estatues, como la que puso Gabinín del Allen esi, paez que no, pero la cosa funciona hom, verás, allá tuve viendo la estatua esa de la Molly Malone..mira tú, una que pasaba con el carru gritando ¡¡berberechos, mejillones frescos!! una pescadera, fía de pescaeros, que murió de fiebres na calle la probina..nun te suena de na?, pues a mí esta historia píllame de cerca tú, como les de la rula, les de la pescadería municipal y les del mercau del sur, trabayando to la vida, con los oricios a palaes y aquelles sardines, que nun me digas cómo, pero tamién taben siempre fresques.
El casu ye que lo pasamos rebien chico, a mí prestome, pero bueno, sabes que te digo? que tampoco me fae falta a mí esi turisteo.
Ye más, que coño autobuses ahora que ya tenemos metrotren!..
ya sólo nos falta una estatua a modo de aquello de la Marilyn, pero con una pescaera de la plaza 6 de agosto refrescándose las ingles sobre el ventilador, eh?

grupu típicu nativu de otres latitues faciendo foriataes