sábado, 19 de abril de 2008

Prohibido prohibir

Mira-y, nun vos paezca mal, pero ye que ya me marcharon algunos caronos sin aboname la cuenta, y nun me importa, pero nun van pagar justos por pecaores, así que voy tener que llevar la cuenta.
Vereis, ye que marcho de vacaciones, si hom! Llevaba ya tiempu sin dame un homenaxe, y contraté por una axencia de trabayu temporal, ´inem´, o no sé qué a un pa que mire y me cuente, a ver si los de siempre van venime con el cuentu de que Pascual nun me lo atendía en condiciones o luego, con el que me sisaba de la caja.. na!. To solucionao. Lo peor del inventu ya os lo digo yo, que nun importa quien venga, ahora bien, voy saber quien nun bien, y sabeis, que ni por los propios ni por los extraños, pero voy enterame si los hay miserables que apelando al "esti nun se entera" vendrán luego con el "ahora nun vengo". Pues que yos den, ahora bien sabrán de qué calaña tan fechos. A ver si vienen con la curiosidá y se marchen sin el gustu. Toy por cambiar la carta. Nun va ser. A los parroquianos gústayos, los otros son envidiosonos, también pudiera ser que queríen un lar recónditu y permaxu.. pero no. Son calaña de la que nun gusta nesti chigre.
Quereiss (homanaxe a GUINNESS) tomar algo?.. otra botellina eh?, mira esta como espalma, mira, ya verás el regustín que vos queda.


El otru nun bebe?

4 comentarios:

Chela dijo...

Fáes bien porque tienes que acordate que cuando el gatu nun ta los ratones bailen na cocina asina que dexar un encargáu del asuntu por si acasu.

De toles formes, na era dixital, dende cualquier llugar del mundu, fasta dende Ulan Bator, pues entrar y echar una güeyá a ver como va el negociu...pero claro tarás muy entreteníu y con un vasu-o lo que cuadre- na mano jejejeje

Pasálo bien, desfruta y como ya te dixi, acuerdate de torniar que les irlandenses nun falen muncho pero cuando falen ye que falen de verdá...... jejejeje
abrazu fonderu

loriu dijo...

Ta Piluca faciendome la maleta, que diz que llueu déxolo to pa última hora, mira si ye previsora, lo mismo sé que según marche vacía les neveres y el frigo. Va pegar un fregao que ríete tú del hospital central esi, Paco el de la diálisis va poder venir por aquí a enchufase los dos díes de la semana, más los otros cinco que siempre se me enchufa al otru grifu.
Nun me hagais trabayar a la muyer, que del 13 al 18 xunu voy ver a la mejillonera Molly Malonne, je
Salú

ayalgueru dijo...

que blog mas prestosu !

ya te puse na la mio llista de links ! oye has de metete nel`agregador de blogs n'asturianu de asturies.com

un saludu

loriu dijo...

Me cagüen tal, que me voy meter tú.
Si metiéronme palante por nun pagar la cuota de la esgae esa! yo nun me meto en más lios.
Eso sí, oye, cuando quieras venir a tomar un culín, seas bienveniu eh? que creo que yes fiestín, fiestín..un culín? Voy echátelu que siempre andes con prises cuando vienes del reinu uniu pa saludar a la parentela. A ver cuando los traes a picar algo hom!
Otru? échotelu ahora, pera.