lunes, 14 de enero de 2008

El chigre

Voy ir dando, pa empezar, la bienvenida a esta, ya, su casa.

Como tovía tamos en obres, ruego disculpen les molesties, perdonen los posibles incovenientes o faltes, y sean benevolentes con esti anfritión de tan poca monta.
Ya tenía yo ganes de meteme en algo, pero no me animaba, así que un buen collaciu, que si fuera de correr como de saber, taba de tipu finu finu pese a los barreños cerveceros que toma entre comides, diome ejemplu. Dábame algo de reparu, confiésolo, pero díxome con la resignación irónica de la sabiduría, -"competencia, a mí?! nun vas facemela tranquilu, al contrario, más xente traeremos el unu pol otru" -así que autodisculpeme, -"convenciome", -pensé, y aquí tamos.

Taba buscando algo en alquiler, y claro, con lo caro que ta to, y tal y como tan les coses, casi vas pagando la hipoteca al igual que visites a la casera, y díjeme yo pa mí, oye, metémonos, que trabayándolo un poco y con un pelín de suerte, nun tien que haber problema, y si toca apretase, pos apretámonos (que de eso se trata). Hay que remozalo un poco, claro, pero de momento abrimos, y ya lo iremos viendo según vayamos tirando. ¿Que qué vamos tener? Pues bueno, trataré nesti bló, de faceme ecu de algunes de les perreríes que acontezcan a lo largo desti añu que ya se nos echó encima, ecu de fiestes, verbenes, rises y miseries que deben llenar esti 2008, que de to tien que haber, pero de morise algo más tarde, coño! que sea por habela vivido.

Así que como no, tendremos charleta sobre les virtudes incuestionables de todo a quello que rodea a la bona sidra, que ye toda, aunque a veces..
Pondremos na mesa to lo que va desde el pomar tal chigreru, tal ye la pretensión por donde se mueve esti intentu, claro que en sobremanera se tratará de ensalzar la labor de aquellos que nos endulcen, o al menos nos faciliten les coses, pero por supuesto tamién y en contrapuntu, nun podremos dexar pasar a aquellos que, por no ser menos prosaico, den (como tanto dan) pol sacu.
Sin más, un saludu, bienvenidos, que queréis.. ¿un culín? ta echo.

17 comentarios:

jorgynh0 dijo...

Parece que soy el primero en entrar en el chigre...esto de la informática ye la ostia... trabajando y a la vez en un chigre...

Pa' que vaya creciendo ésto te dejo la dirección de un blog que tengo con gente del trabajo sobre sitios donde fartucar. Por si lo quieres añadir en la sección "ALGO PA PICAR".
Ahí compartimos nuestras experiencias en restaurantes para así tener una guía de sitios a probar...

http://lesfartures.blogspot.com/

Pasaré por aquí a menudo...así que espero que renueves la bodega cada poco...

loriu dijo...

Oye, tú como en casa, esa sugerencia que me mandes pa poner en de tapeo ya ta mandao a la cocina, como tovía nun fice les cartes pa les meses nun tengo que facer "repegaos" de última hora, además paezme que esa tapina ta muy curiosa y va tener éxitu entre la clienta.
De bodega andamos algo escasos, un par de palos de bona sidra, ahora toy esperando si algún comercial me ofrez algo bueno o tiro yo por mi cuenta. De momento toy un pocu recelosu..por no pillame, sabes?
Ta llueu gynh0, cuidao a la vuelta

Anónimo dijo...

Felicidades por la inauguracion, la sidra suponse buena y ya veremos como tan los pinchinos.
De todas formas habra que pensar en unes cantaraes, que por cierto tengo yo unes...............

loriu dijo...

Bueno Pato, espero te preste y pares per aquí. Lo primero que fice na más meteme nel local fue quitar un cartel que rezaba na pared, allau del poster de Preciado
"prohibido cantar,
ni bien ni mal"
Así que tranquilu, por cantar que nun falte, eso sí, procura que sea pa rondar a alguna, que nun toy pa que fagais perder el tiempu, además la sidra ta buena buena, fae un vasu como si fuera Don Perignon" y lo mexor ye que ta cantarina..auqnue eso era lo que más miedo me da si vienes per aquí.
Saludu amigu de les 7 isles

Chela dijo...

Bueno bueno bueno...toy emocionáu menuda na que te metiste y sin ayudes al pequeñu empresariu del Principado, ni nada.
Dicen les males lengües que les perres vienente porque anduviste unos años con una lancha por les playes d'Antromeru, "planiando" güiston de contabando y eso....Yo siempre que puede desdigolo y cuentoyos los del práu esi tan grande que vendiste en Somió.Tu ni putu casu,Ya sabes tu que cuando unu tien buena idea, ye trabayaor y el negociu va bien, tóu son envidies y habladuríes.

Nun hay duda que esti señor chigre ya va a convertise n'una parada y fonda obligada na mio ruta y como nun siempre vpy tar pa sidra- de tarde dame flojera tripes jejeje- ya te mandaré un comercial pa que pongas un par de cañeros de cerveza curiosa que de todo tienes que vender.Los primeros barriles pagotelos yo cagontal, que hay que arrimar l'hombru al que ta empezando.
Un abrazu y ya sabes....echa un culín Manin.
P.S.- Yo voté por seguir col alpiste.Como toy gordu abondo nun tengo falta comer jejejeje

Chela dijo...

Ostia muy buenu el de los fartones...voy a enllazalu yo tamien, vaya montaxe

loriu dijo...

Paez mentira, vas facer casu a eses habladuries! el casu ye que metesme el agua en casa, porque esos comentarios siempre encienden meches, ahora bien, taba por decite yo de unos cuantos, que cofradien nesos chismes pero bien comulgaron con aquelles ruedes.
Oye, tu que tas puestu, bueno,no oh! ya sé que siempre tuviste al marxen de to aquello, refierome yo a esto del negociu. Como tanto pradieste per estos llares, tenies que mirame un par de cosines; na ahí tras, na cocina y baxu la barra otres dos, pa optimizar sabes..ye que voy metelo en I+D, como nun pedí subención de otru tipu, pos..
Nun te faltará menutazo, con copa y una estaca que ni la de bares.Aunque ahora que lo pienso tu yes más de echar la tarde y picar no? pues sea.
Un abrazu

David Castañón dijo...

Otru que vien de Fartons a saludavos pol vuesu blog. Ta prestosu, un llar onde falar de les cosiquines rodiaos de cerveces y sidre.

La represión "fartona" nun dexa poner el blog n'asturianu.

loriu dijo...

Seas bienveniu Dixebra,
nun te tomes a mal lo de los Fartuquinos home! caun mira pol su negociu, además aquí falamos 4 pallabres n´asturiano..y que quies, mira, algún cuandro entrompica con algún culete de más, farfulla y no-y entendemos na.
De toes si quier decir algo ye patabaco.. pera, !Que ye?! Pero si tengo la máquina desactivá fae ya dos meses, fael favor de echar pallá, y procura meter justo,que vienes con lo de la iglesiona y siempre me pides cambiu! fae el favor..

Anónimo dijo...

Bueno, bueno; así que tenemos un nuevu chigre pa alternar. La cosa promete y el chigreru paez que tien maneres.
seguro que va a ser un buen puntu de reunión a cualquier hora y va a haber un ambiente guapu. Eso si, tengo que decir que se esmere un poquitín en los pinchos y no se limite a los típicos cacahueses (jeje) y a les patates frites pasaes.
Bueno pues de momento llévome una buena impresión y habrá que repetir.
Como diz jorgynh0 que se renueve la bodega que persones cercanes a mi ya están exigiendo el moscato y demás vinos similares.
Bueno ya os veo a todos por aqui

loriu dijo...

Esti Pep´s ya llegó y ya pidiendo, ye un fartucón..Ya sabes que nun pues quexate pol pinchu, que ye cosa de casa y ya entiendo que los prefieres calientes, pero bien sabes que llueu fartuques y date sueñu tempranu. No claro, el pichichi del Coto vien esfamiau, pero oye, tengo unes tapes permaxes, y la cocina nun me da, Piluca nun tien más que dos manes y aunque voy traer una ayudanta, tovía nun ficimos caja.Respecto al moscato..fiu, tengo un cosecheru de la casa que pongo no en cortinina, no, en pecera!como el vermú. Aunque bueno, ya guardaré alguna botellina allau mismo de les neveres que sé bien que gusta-y fresquino a la parienta. Saludos collaciu

Anónimo dijo...

Ay¡ Fiu. que coses se te ocurren facer, mira que montar un chigre en interné, que ociosu tas.
Ye broma ho, gustome la idea.
Ya me paso de vez en cuando pa tomar un culín, y norabuena pol bloj. :-)

loriu dijo...

Coñe Papa, mira ver que llueu nun te tenga que arrimar ta casa, que apóstesteahí nel rincón y empieces a dar coba a tol mundu y empieces a faceme cola na entrá.
Oye, el domingu cuando te arrimes tal rastro has de mirame por cuánto me salen unes monedes del S.XVIII españoles, pero míramelo de verdad eh?nun se te ocurra volver pol chigre sin sabelo, preguntes-y a algunu tus amigones que igual hasta les manejó cuando eren de cursu legal.
Y fae el favor, que nun quiero discutir, de dexar el sonajeru del dominó, que no, cojes a to la banda y llevesla pa otru llau, que teneisme pará la mesa desde el menú ta la cena y nun pué ser. Encima pa dos sol y sombra y 3 carajillos no voy aguantar el circo to los días.Así que hala!
Échote otru culín o esperes que acabes tomalu..?

Anónimo dijo...

Ay, ay, ¿tú no conocerás algún chigre cinco culines por Argentina? Mirá que me muevo. Anda, averiguámelo, ¿quieres?
A propòsito, ¿tiene que ser tó n'asturiano?
Jodidos nacionalistas...
Se ve muy bien todo
Abrazos y más abrazos.
el que nunca salió en la tele!

loriu dijo...

Mira, collaciu Pampeñu, cómo me alegro de vete por casa hom!
Nun sé muy bien que habrá por allá, pero seguro que más de un toparás por cualquier esquina, que un asturianu que asiente siempre lleva lo mismo na mochila.
Oye, nun me digas na del asturiano, ca un fala na su casa como quie, y aquí nun hay títulu ningún que valga, ni pa colase nel culín, ni pa sentase na mesa.
Así que, una vez más, sean tos bienvenios, con sus modos sus maneres y constumbres, y si`pué ser que traigan lo mejor de cada casa, que si ye pa uso y disfrute nun va quedar nunca nadie solu nesti rincón del mundu. Abrazos amigu, vuelve pronto que te esperamos.

Unknown dijo...

Sí, claro, hablen como quieran y que los entienda María Santísima!
Ná, que es un alegrón volver a juntarme con vosotros a tomar unos culines y picar algo por ahí.
Hace un par de meses estuve en Beunos Aires, en el bar de un paisano de Ribadesella que se emocionó de que conociera y entendiera algo de lo que me hablaba. No va a calificar pa' los cinco culines, pero en otra visita traigo los datos del Covadonga.
En fin, celebro lo que escribe Jorgynho, porque no se podrá conducir y beber, pero beber y currar ya está permitido, bendita informática.
Abrazos amigos!

Anónimo dijo...

Como siempre llego ya cuando el local esta a to´trapo y pierdome la inaguracion que seguro que hubo pinchucos ricos. Aunque nun me fio del to y preguntarei al pep´s si hubo pañolada, que ye mui dao el a eses coses.

Ya facia mucho que mis alpargates no volvien a casa con una buena capa de serrin.

Veremonos por estos lares.
PD: Charly un saludo.