lunes, 28 de enero de 2008

Antroxu ´08

Ya tamos de lleno nel carnaval.
La próxima semana ya la tenemos armá, así que nadie se despiste.
Esti añu preséntase de escadallu, vereis, tengo a Piluca, la guisandera, a to trapu, ye que ella ye muy antroxera de siempre. Como nun-y deje baxar al entierru la sardina..bueno nun imaxino lo que me pue facer, lo que sé ye que quedareme solu nel chigre, por supuesto, pero vien ella antes a adelantar trabayu. Mira si ye carnavalera y folixera que mandome unes fotos pal antroxu de esti añu de una charanga de la Calzada que se apuntó, y creo que estos van pa sacar premiu, tos allí en Begoña.
Mirai, estes van de Busgosu, Caperuciella, Campanina la de Peter Pan y de Bruxa Mala, mala


A ver si esti añu os animais, yo disfrazareme..de no sé qué, porque con tantu trabayu, nun hay tiempu pa ná, ahora bien, tienme XP algún mono por ahí que pa cascámelu y ponei un eslogan maju, nun me va costar na.
El añu pasau fuimos de Análisis de Sidra, claro con tantu CSI,y tanta prevención. El fallu fue que reservamos pa comer en una vinatería..claro, tábamos faciendo el análisis por dentro, je, je

(gracies a la páxina de terra y su, para mí ahora, prestigiosísimo especial de moda)

2 comentarios:

Chela dijo...

Subeme o colesterao con istas garrotaaaaaaaaaas

Puxa l'Antroxuuuuuuuuuuu

Unknown dijo...

Sí, sí, las mininas estarán como para cenarlas, pero ¿no crees tú que pasarán un poco de frío desfilando así con tan poca ropita por Begoña? Mirá que, si no me acuerdo mal, por ahí por la carretera de la costa corría un chiflete por febrero, que mi madre! Has de echarle unos cuantos culines antes, así si es con frío, que por lo menos sea también con un poco de alegría!