jueves, 14 de febrero de 2008

El Manzanu

El Manzanu
Cai Garcilaso de la Vega, Gijón
985 360475

Ya faen unes cuantes cenes desde la primera vez que caimos pol Manzanu. Fuimos XP y esti nel intentu de abrir nuevos mercaos como pioneros, esto ya advierto que se repite en muches histories como el estribillu carrasclás, y encontrámonos con Bruno que además de buen fonderu (gracies Chela) ye mejor Sportinguista y soberbiu fajador cuando-y cayó la desgracia de tener que devolveme el teléfonu que una noche perdí después de un conciertu. Pues sí, allí lu conocimos echando bona sidra, y además abondu, xunto la la so compañera Susana, ajatreá, a más nun dar, per les meses.
Pese a to, nun yos faltó el detalle de interesase por como taba la sidra, y dábase el casu que taba abriéndonos la media cajina cuando preguntó. Nun era que llegáramos sin equipaje encima, pero ye que tenía una Viuda de Anxelón que cortaba el hipu..y la mayonesa. -"El turrín, el turrín" decía una y otra vez el mi compañeru de andanza.
Y así fuimos agraciaos con un llugar permaju, bulliciosu a más no poder sobremanera en fin de semana, que si pues disfrutar de un culín date por contentu, y si pues sentate a cenar pues nun xuegues más lotería.
El Manzanu tien esos tintes de sidrería con solera como la que da una barra llarga como esti Febreru, la decoración austera pero con encantu, un mosaicu de licores na parez (cada vez que me acuerdo de dos que pidieron el de piruletu..), que junto con un xabatu, y un crepe de salmón, que nun se puen dexar pasar, si tienes collacios pa acompañalo, por exemplu, de una brocheta y otros chipirones, pues ya está liá. Mención aparte cabe que tengan la molestia de preparar coses tan riques, como particulares a la hora de disfrutales algún comensal, tal ye el casu de la lengua guisá, que si bien a veces mirase con recelu, tiénenla pero pa repetir.
Saludos pa ellos que el día anterior a fin de añu fueron padres de un rapacín, que con que venga con la mitad del talante y el tratu de ellos ya tenemos bastante que agradecer.

7 comentarios:

Compañía Asturiana Amigos de la Cerveza dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Compañía Asturiana Amigos de la Cerveza dijo...

Ya tenía yo ganes que llegare una nueva entrada pa' aprender delles coses interesantes... Eso del frixuelu de salmón y de la llengua guisá dexome plasmáu. Nun hay platu que más me preste como una llengua guisada,un poco picantina, acompañada de los sos pimientinos y la cebolla muy pasada, con unes patatines frites y media-o entera- botellina vino tinto un poco curioso-el Bajoz de Toro va a la perfección y nun suelen cobrar más de 6,50 pela botella-
Vamos tener d'ir pallá na próxima que mos xuntemos.... ( ya toy n'asturies de vuelta, falamos pa armála la que vien jejejeje)
Haiga salú que lo demás vien solo

loriu dijo...

Beno Chela, pues sepas que ya tengo reservau nesti paraisu del buen facer pa tu llegada. Además toy tan seguru de que va gustate que toy por pagate la cena si nun ye así. Como yes to un caradura, sé que nunca te atreveríes a engañame como a su vez tú sabes, que nunca te la pagaría.
Tienesme asustau con el tu bló, la verdá ye que el Corda esi ta per ahí pa´rriba de cualquier posibilidá a un comentario por mi parte, pero pa que sepas, ya me armé de unes cuantes cerveces ñegres pa pillay el taste y llueu comentar contigo..bueno si lo comentamos después,igual acabamos discutiéndolo nel karaoke, je
Fíjate si soy zafiu que empecé con la Guinnes y la Mahou..Oye tampoco ye pa ponese así HO!

Chela dijo...

Nun esperaba menos de tí jejejeje...

En Sursum&Corda, tous los comentarios son bien recibíos.Menos insultar gratuitamente-si lo merezco si puedes- pués decir lo que te dea po la gana que pa eso hay llibertá d'expresión.

Nun me paez mal, ni muncho menos, que empieces pe la Mahou prieta y po la Guinness.Paezme un aciertu porque n'esos dos exemplos comerciales vas topar asentaes les bases de lo que ye una Schwartz bier alemana y una buena dry stout irlandesa, respetivamente.A partir d'elles ya puedes empezar a formate una idea y ver les diferencies q'hay entre elles y entre estes y otres cerveces del mismu estílu. Por ciertu,na cervecería Gales, na cai Menendez Pelayo 28, tienes Mahou prieta- o ñegra como dices tu jejejejejeje- de caña y tá coyonuda( espero que nun la haigan ni quitáo ni estrozao).Haiga Salú

Chela dijo...

Nun pueo por más que llanzáy vivas a la cocinera- Los chipirones en su puntu, el fayuelu de salmón gratináu de premiu,- gracies po la idea que voy copiar col vuestru permisu, pa dexar a más de 2 acoyonaos-, el xabalí "de xornáes" y la llengua, que decir de la llengua, tuve charrando to la nueche ejejejeje.Tamién-y doy les felicidaes al camareru flacu que andaba espídicu por aconsexanos esi Azpiazu del 68( no añu, si non octanaxe) que aunque de aspectu duru como la nuesa tierra, al echay un poco sifón y un poco fanta "ñegra" fixo unu de los meyores "campanos" de la hestoria de la embriaguez de comedor.Y como no, mandoy un abrazu al xeniu de Bruno po la atención prestada, los detalles de calidá- esi llicor de manzana que facía engrifar pero que enseguida supliste col Jameson, la amena conversa que tanto mos animó y el esportinguismu compartíu co'l recuerdu fraternu pa Quini "Corazón d'oro"....
( "Si nun te gusta Xixón ahí tienes la estación". Pero si quedes vete al Manzanu...y lluego. cuentalo.

Anónimo dijo...

yo soy el mineru,famosu en los chats galleguizos,y prestame tar nel manzanu,ye un sitiu afayaizu pa los nacionalistes como yo

loriu dijo...

Home, seas bienveniu mineru. Pues supongo que en breve nos encontraremos por esti paraisu gastronómicu, la verdá, ye que los encantos de Susana y la atención de Bruno son de lo mejor de la oferta fondera de está ciudá.
Saludos