miércoles, 27 de febrero de 2008

Oricios a palaes


ORICIU
Perbuenos Equinoideos (Echinoidea)

Bueno, ya llevamos unos meses en plena temporá oriciera, pero ahora sí, ahora vien lo bueno.
Xunteme a Germi, o más bien axuntome, esti sabiu conocedor de los tesoros gastronómicos que guarden estes latitudes, y hábil pescador de pulpos, eso sí, siempre de más de 1 kilín... y con un güeyín en lo altu el acantilao por si atisba un tricorniu.
Ficímonos a la mar allá per Diciembre, con un fríu de los buenos pa pañar tres docenines escases, alguna más pa él; eso sí, los buzos con serpas volvieron a facer su agostu.
Pero cómo taben! Di tú que de base y a modo de disculpa, ante un más que posible fracasu, justificamos la xelaera tomándola comu entreno pa la copa Navidá.
Enbizqueme con mi pa y mi cuñau a dayos a base de bien, y ahora, lo que son los tiempos, pusímoslos nel so puntu a base de microondazos, cosa que agradeció la mi má, por no deja-y la cocina fecha una llaceria, aunque en contra, todo hay que decilo, pierden algo y nun sé qué.
A ver si conseguimos disfrutalos nos buenos chigres de la villa, y ojalá nos encontremos algunu grande y bien cargau, entre no tan abundantes como frecuentes culines.
Como pille al que diz que nun tienen pinchos déjolu nuevo.. ya me explicará que coñe tengo yo metío entre el deu y el uñeru desde haz dos meses. -"Púes, púes",- bueno, pues púes, paez que hay que llamalos. Pa mandalu pal otru barriu. Te jiba.

la copa Navidá dista de lo que alguna mente perversa imaxinó

(siéntolo por los cacharreros,

los del mandete parar,

los reyes y los ases de copas,

los del clin clan sin su clin clan

los del campanu D.moratón,

los del formatu de sidra,

los del solysombra contra la Danone,

y los de la recopa.. en el bar)

No hay comentarios: